آندومتریوز نداری؟
یه چیز بگم؟ سبک زندگی ات احتمالا خوب نیست
یعنی دیر میخوابی و خواب باکیفیت نداری
سرخکردنی و یا شیرینی جات زیاد میخوری و یا کم تحرک هستی و ..
درسته؟
اگر آره باید سبک زندگی ات عوض شه تا بیماری بهبود پیدا کنه عزیزم
چجوري فهميدي عفونت داري؟
اندومتریوزی ؟
عزیزم زیر نظر کدوم دکتری درخواست میدی داشته باشمت بچه خواهر شوهرم ۱۰ سالشه سمت راستش ی کیست داشت ۱۴ سانت الهام ارشدی عملش کرد پیوند حالا س ماه گذشته باز سونو داده سمت چپش اومده ماه قبلی ۶ سانت بود الان فرهنگ نوری بش گفته شده ۸ و نیم سانت اخه بچه انقدی ب بلوغم نرسیده میگن تخمدوناش دیگ تعریفی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.