۶ پاسخ

من ساکن افسریه هستم صداجنگده اومدش ساعت8

وای خدا رحم کنه میخوام برگردم تهرلن

آره ما جنوب شرق هستیم نزدیک مارو زدن وحشتناک ترین شب بود از اول جنگ تا حالا

آره واقعا صداش خیلی نزدیک بود و هی میرفت ومیومد

خیلی بد بود

تهرانی ؟

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۵ سالگی
مامان Hami مامان Hami ۵ سالگی
مامان نیکو مامان نیکو ۵ سالگی
مامان ترنم مامان ترنم ۵ سالگی