من هم هفته نیستم ولی اپیدورال میخوام
منم گذاشتم ببینم چی میشه اگه روند بازشدن دهانه رحمم خوب بود اپیدورال نمیزنم اگه کند بودم میزنم
من زایمان دوممه و اینم میخام طبیعی باشم
استرسشو ماه پیش داشتم اما الان چون خیلی سنگینمو روم فشاره فقط میخام زودتر دردم بگیره
و قطعا اپیدورال میکنم چون واسه قبلی انجام دادم خیلی عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.