۳ پاسخ

من هم هفته نیستم ولی اپیدورال می‌خوام

منم گذاشتم ببینم چی میشه اگه روند بازشدن دهانه رحمم خوب بود اپیدورال نمیزنم اگه کند بودم میزنم

من زایمان دوممه و اینم میخام طبیعی باشم
استرسشو ماه پیش داشتم اما الان چون خیلی سنگینمو روم فشاره فقط میخام زودتر دردم بگیره
و قطعا اپیدورال میکنم چون واسه قبلی انجام دادم خیلی عالی بود

سوال های مرتبط