۴ پاسخ

نه نجوشونی خراب میشه مایع مخصوص شیشه از داروخانه یا سیسمونی فروشی بگیر

نه ابو بجوشون از رو شعله بردار توش مایع ضدعفونی بریز شیشه شیر رو بزار ده دقیقه توش باشه بعدم خوب اب بکش

من مایع استریل گرفتم قیمتی هم نداره استریل بگیر
چون جوشوندن هم باعث میشه خراب بشه هم یه ماده خاصی آزاد میکنه که خوب نیس مضره

مایع استریل شیشه و پستونک بگیر

سوال های مرتبط