مشهد چی شد امن هس یا نه دیشب و امروز زدن بجنورد هم زدن

۷ پاسخ

الان هیچ جای امنی وجود نداره پدرنامعلوم یه سری به همه جا زده

ما نزدیک حرم اومدیم زیارت .خبری نبود .صدا پدافند میومد اما مثل شهر خودمون اصفهان که مدام خونه می‌لرزه نبود .

سر شب زدن ولی بعد اون فعلا خبری نیست

اره دو شبه مشهدرو میزنن امشب خیلی صداهای وحشتناکی میومد همه میگفتن مشهد امن نمیزنن اینجا رو هم زدن

شنیدم زدن امروز و دیروز

بجنورد زدن؟؟؟؟جدی؟؟

ما که صدا نشنیدیم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان آیسل مامان آیسل ۲ سالگی