نان بگیر همیشه در دسترسه داروخونه ها دارن اگه عادت کرد به شیرخشک بتونی پیدا کنی وزن دهیشم خوبه من از اول دادم خداروشکر معدشم سازگاره
منم نان گرفتم
منک نان گرفتمه
من که نان گرفتم
من ببلاک بردم
حتما با خودت ببر
من نبرده بودم خودم هم شیر نداشتم
بیمارستان هم نمیداد،میگفتن حتما شیر مادر
۶ ساعت گشنه موند زردیش رفت بالا
اپتامیل یا ببلاک
ببلاک بگیر
اگر سزارینی هستی حتما به فکر شیرخشک باش اونموقع خودشون بهت میگن داروخونه بیمارشتان میرن میگیرن برات
آپتامیل خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.