چ شیرخشکی باخودم ببرم بیمارستان جهت اطمینان؟

۱۰ پاسخ

نان بگیر همیشه در دسترسه داروخونه ها دارن اگه عادت کرد به شیرخشک بتونی پیدا کنی وزن دهیشم خوبه من از اول دادم خداروشکر معدشم سازگاره

منم نان گرفتم

منک نان گرفتمه

من که نان گرفتم

من ببلاک بردم

حتما با خودت ببر
من نبرده بودم خودم هم شیر نداشتم
بیمارستان هم نمیداد،میگفتن حتما شیر مادر
۶ ساعت گشنه موند زردیش رفت بالا

اپتامیل یا ببلاک

ببلاک بگیر

اگر سزارینی هستی حتما به فکر شیرخشک باش اونموقع خودشون بهت میگن داروخونه بیمارشتان میرن میگیرن برات

آپتامیل خوبه

سوال های مرتبط

مامان ساحل سانیل مامان ساحل سانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی