ببین فقط ابمیوه میتونی بخوری ابمیوه شیرینم ببر دوتا تکدانه سیب موز بگیر ببر حین زایمان هی بهت میدن فشارت نیوفته اگه ماما همراه داری ک بهتر
خرماهم ببر قبل شیر دهی بخور بعد به بچه شیر بده خیلی رو شیرت تاثیر داره
نگران شیرتم نباش اولش خیلی کمه مایعات زیاد بخور چای ابمیوه شیر اب خیلی خوبه
روز اول ک هیچی از روز دوم شقاق سینه میگیری و پدرت در میاد ولی برای اینکه زخم نشه مشما فریزر و من تیکه های کوچیک کرده بودم میذاشتمرو سینم نم دار میموند خشک نمیشد زخم شه خیلی خوب بود
رانی و کمپوت اناناس .چای و نبات و دوای چای و خرما و مغزیجات اینا من بردم
تا زایمان کردی فقد خرما بخووور
لیستشو تو تاپیکم گذاشتم
خرما
مغز
ابمیوه
اب معدنی
به من اینا رو گفته بودن بیار زایمان اولم
کمپوت آناناس و انجیر
خرما و گردو
آبمیوه همین کافیه
خرما مغزیجات
زیاد شلوغش نکن چیز خاصی نمیتونی بخوری
ابمیوه. کیک.خرما.گردو پسته. چایی.نبات.نون.(شربت ملین وشیاف هم ببر)
مغزیجات
خرما
چای نبات
شربت خاکشیر
تو زایشگاه که نمیزارن چیزی بخوری
خرما گردو،كلوچه و شير،راني آناناس
خرما نبات آبمیوه کمپوت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.