۶ پاسخ

متاسفانه زد سه تا هم زد

خدا کنه تموم شه زود تر

من فقط از جنگ زمینی‌ میترسم خیلی

منم اومدم مرودشت
خیلی صدا میاد
الان شیشه ها لرزیدن

بندر هم همینجوری
نمیدونیم بترسیم یا خوشحال باشیم😂😭

اره سوال منم هست☹️

سوال های مرتبط