کلی وقت داری لیدی میل بخور ب منم گفتن ریزه ۲۸۵۰ ب دنبا اومد نگران نباش بچه با ۴ کیلو وزن میره تو دستگاه مهم سلامت بچه اس
منم۳۲هفته بچم ۱۹۰۰بود اما ۳۸هفته و۶روز ۳۷۰۰دنیااومد
وا چه حرفی زده من دخترم ۱۶۰۰ بود تو هفته ۳۴ بهم گفتن وزنش کمه مال تو خوبه نگران نباش اگه میخوای نی نی تپل داشته باشی با مشورت دکترت لیدی میل بخور
منم ۳۲ هفته رفتم ۱۷۰۰ بود
نگران نباش جای نگرانی نیست اگر تونستی لیدی میل بخور با سوپ گندم
نه دیگه زیادم کوچیک نیست ..ولی وقت داری میتونی تا زایمان به تغذیه ات بیشتر اهمیت بدی لیدی میل بخوری اوکی میشه
یعنی۳۳هفته از دو کیلو باید بیشتر باشه؟
کمم نیس متعادله ها
اره ۲ کیلوئه گلم وقت داری اگه دیابت نداری لیدی میل بخور
صبحا حتما فرنی ارد برنج حلیم بخور
مغزیجات بخور و خرما
گوشت و مرغ کبابی بخور که وزن بگیره
وزنش چقدره؟
۲ کیلويه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.