۶ پاسخ

آره برا من اوایل نمی‌گرفت تا ۱۰ یا ۱۵ روز با شیردوش برقی دوشیدم

بهتره منظم بگیری
مثلا فاصله هر سه ساعت هر سینه یک ربع

بله من دوشیدم خیلی خوبه خدایی

من تا الان با شیر دوشم.سینه نمیگیره

یله گلم عالیه من ک خیلی راضیم

اره فامیل ما از بیمارستان شیردوش برقی گرفت خوب شد

سوال های مرتبط

مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی