۶ پاسخ

پای تهرانم صدای باد وطوفان و رعد برق و اینا بود من اصلا نتونستم بخپابم خیلی ترسیدم

دیشب کرج میدیدی‌ وای داشتم سکته میکردم

اصفهانم بادوحشتناک‌میاد بازم خداراشکر حداقل بارون میباره

شیراز هم همنطور

اینجا هم باد و بارون خدا معلوم میخواه چه به سرمون بده

اینجا برقم رفته😐

سوال های مرتبط

مامان عرفان مامان عرفان ۴ سالگی