۳ پاسخ

نه عزیزم هیچ اتفاقی برای بچه نیوفته با این چیز ها من خودم یک ماه سرفه خشک می‌کنم هیچی ازم نمونده آنقدر سرفه کردم به دکتر گفتم میگه بچه جاش امنه داخل کیسه آب

رو تخت خوابیدن هم سخته چه برسه به رو زمین.
من گاهی فکر میکنم این قدیمیا چیکار میکردن، و اصن چجوری دستشویی ایرانی میرفتن؟😶‍🌫️
حالا سعی کن چندتا تشک بندازی که زیرت نرم شه و یکمم بیای بالاتر، از بالشت استفاده کن بین زانوهات، یه بالشت کوچیک هم بذار زیر شکمت

والا نمیدونم من خودمم وقتی زمین میخوابم خیلی اذیت میشم وقتی میرم خونه بابام بعد از ظهر رو تخت خواب اونا می‌خوابم شبا که زمین میخوابم تا صبح میمیرم ولی سوال منم هست نمیدونم دلیلش چیه

سوال های مرتبط