۶ پاسخ

انشالله قسمت من🤩

انگار فقط برا منه که هنوز نزده ماه نهم الان ما باهمیم ولی من هنوز برام نوشته ماه هشت☹️☹️☹️

دقیقاً هفته و روزمون کپی همه، انتخابت سز یا طبیعی؟

خداروشکر ب سلامتی عزیزم برا منم دعا کن انقباض دارم تا ۴۰ روز دیگه بنظرت میتونم تحمل کنم ؟؟

ب سلامتی❤🫶🏻

بسلامتی زایمان کنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلانا💖🥹 مامان دلانا💖🥹 ۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۰ ماهگی