انشالله قسمت من🤩
انگار فقط برا منه که هنوز نزده ماه نهم الان ما باهمیم ولی من هنوز برام نوشته ماه هشت☹️☹️☹️
دقیقاً هفته و روزمون کپی همه، انتخابت سز یا طبیعی؟
خداروشکر ب سلامتی عزیزم برا منم دعا کن انقباض دارم تا ۴۰ روز دیگه بنظرت میتونم تحمل کنم ؟؟
ب سلامتی❤🫶🏻
بسلامتی زایمان کنی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.