مرسی از جواباتون جیگرا
خیالم راحت شد
همه همینن سعی کن بشینی وقتی عطسه یا سرفه ات میگیره ،یا پاتو جمع کن تو شکمت
آری چون بهت فشار میاد
اره منم همینطورم وقتی عطسه یا سرفه داری پاهاتو جمع کن ، دراز که باشه پا اونجوری زیر شکم درد میگیره
منم همینجوریم موقع عطسه باید به چپ دراز بکشم پاهامو جمع کنم وگرنه یه دردی میگیره زیر دلم
دستتو بزار زیر شکمت
پاهاتم جمع کن زیر شکمت
بشین وقتی میخای عطسه کنی
زیر شکمت با دستات بگیر
منم دقیقا همنطوریم
منم همینجوری ام
پاهاتو جمع کن تو شکمت وقت عطسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.