۳ پاسخ

پسر من اول نیم سی سی پاراکید داد بش دادم بعدم بی حسی زد حین ختنه هم شیرش دادم با شیشه اصلا گریه نکرد

هر کاری نیازه انجام میدن خودشون بی حسی میزنن دگ همینجوری ک نمیشه اون لحظه هم گریه نکنه نفهمه بعد بی حسی روز اول درد داره امااز بعدش اوکی میشه

اره کلا با بیحسی انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان شاهان🥹💙🤰 مامان شاهان🥹💙🤰 ۱ ماهگی