۳ پاسخ

رفلاکسه
بچه منم پی پی اسهالی بود دکتر گفت واسه رفلاکسشه

ببخشید من سر در نمیارم اسهال چجوری میشه آخه مدفوع بچه کلا شل هست

اگر روزی چند بار دفع ابکی داره اسهال
بالا آوردنم که رفلاکسه

سوال های مرتبط