برای زایمان دهانه رحم باید چقد باز بشه

۳ پاسخ

منم برش نخوردم خودم ۵ سانت باز بودم که بستری شدم با آمپول فشار شدم. ۸ سانت کیسه آبم زدن بچم دنیا اومد

۱۰سانت بچه بزرگ باشه بندناف گیرکرده باشه یاکانال رحم نرم نباشه برش میدن .

۱۰ سانت

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان آرتا و آرتین مامان آرتا و آرتین روزهای ابتدایی تولد