من با اینکه خونه خودم رفتم از ۱۶ روزگی از اولم کارای بچه رو خودم میکردم ولی هنوز مثل قبل نشدم
روز دوم خوب میشی دیگه
تازه اولشه عزیزم من واسه اولی تا ۴۰ روزگی خونه مامانم استراحت بودم
خب سزارین هرچی استراحتت بیشتر باشه احتمال کمردردت کمتره
بخیه هاتو بکشی سبک و راحت میشی
من از روز دوم خ بهترشدم و بلند میشدم کارای شخصی خودم و بچه رو انجام میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.