خانوما در زمینه ی انجام سونوی nt تجربه ای دارین بفرمایین؟

۴ پاسخ

من قبلش ی زره کاکائو خوردم و یکم نوشابه رفتم تو اولین سری بچه برگشت و صاف خوابید دکتر گفت والا بعضی از آدمارو تا ۵ بار میفرستم بیرون تا بچه بیدار شه😅

قبل رفتن داخل 4 یا 5 تا خرما بخور بچه بیدارباشه .بعدش سونو رو که گرفتی آزمایش ان تی رو می خوای بری بدی باید حداقل2 ساعت قبلش چیزی نخورده باشی

ناشتا لازم نیست باشی صبحونه مقوی بخور حتما آبمیوه شیرین ببر بعد با جواب سونو میری آزمایشگاه اونم نیاز نیست ناشتا باشی بلافاصله بعد از سونو میتونی آزمایش بدی انشاالله که همه چی خوب باشه عزیزم

قبلش شکلات بخور که تکون بخوره.تا نوبتت بشه زیاد نشین که بچه جمع بشه.راه برو بیدار باشه

سوال های مرتبط

مامان ميراث مامان ميراث ۹ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان غوره مامان غوره هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری