من قبلش ی زره کاکائو خوردم و یکم نوشابه رفتم تو اولین سری بچه برگشت و صاف خوابید دکتر گفت والا بعضی از آدمارو تا ۵ بار میفرستم بیرون تا بچه بیدار شه😅
قبل رفتن داخل 4 یا 5 تا خرما بخور بچه بیدارباشه .بعدش سونو رو که گرفتی آزمایش ان تی رو می خوای بری بدی باید حداقل2 ساعت قبلش چیزی نخورده باشی
ناشتا لازم نیست باشی صبحونه مقوی بخور حتما آبمیوه شیرین ببر بعد با جواب سونو میری آزمایشگاه اونم نیاز نیست ناشتا باشی بلافاصله بعد از سونو میتونی آزمایش بدی انشاالله که همه چی خوب باشه عزیزم
قبلش شکلات بخور که تکون بخوره.تا نوبتت بشه زیاد نشین که بچه جمع بشه.راه برو بیدار باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.