۶ پاسخ

برج ۲ جمع می‌کنیم ما
چون همیشه برج دو یه سرمای سخت میشه

اینجا هنوز سرده

اینجا تازه داره برف میاد

هروقت عشقت بکشه

ما کرمون هستیم هنوز روشنه ولی کم

تازه هوا سرد شده

سوال های مرتبط

مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی