۴ پاسخ

پستونک من هر ماه عوض میکنم
شیشه شیر هم اونت دارم هر وقت تغییر رنگ بده عوض میکنم

بستگی‌داره. مثلا شیشه شیر اونت نیاز نی عوض کنه. ولی بی بی لند هر ماه عوض کن. نهایتا سه ماه. اما سر شیشه شیر با توجه به سن باید ی قطره و دو قطره و اینا بگیری. واسه اونت. اما بی بی لند ۰ تا ۶ ماه ی سر شیره

فك كنم هر سه ماه يك بار بايد سر شيشه شيرو عوض كنيم
پستونكو نميدونم

دختر من پستونکش بیبی لنده من خودم ماهی یدونه میگیرم براشولی شیشرو نمی‌دونم

سوال های مرتبط