خانومای یزدی کسی پیشه دکتر کاظم عقیلی سونوگرافی رفته راضی بوده؟؟

۴ پاسخ

من سونو ntرفتم پیششون و خوب بودن

آره عزیزم. من رفتم و راضی بودم. فکر کنم بهترینه توی یزد

بله من رفتم و واقعا راضی ام خیلی هم خوش اخلاقن خود اقای دکتر

چرا نمیری پیش خانم دکتر اشرف سادات حسینی خیلی خوبه هم اخلاقش هم اینکه کلی توضیح میده میزاره فیلم بگیری تشخیصشم دقیقه و کلی معروفه

سوال های مرتبط

مامان هامین💎💙🩵💙💎 مامان هامین💎💙🩵💙💎 هفته بیست‌وهشتم بارداری