دو تمن پوله اخه یه پوشک یه تومنه یه وقت تو زحمت نیوفتن😏
الان دوقلو بارداریم براهرکدومشون دو تومن میدن بعد دنیااومدن؟
ازسال ۴۰۵ ب بعد هرکی ب دنیا بیاد میدن
وقتی به دنیا بیان با کارت امید مادر میدن. دو میلیون فکر کنم در قالب کالابرگه. نقد نیست. باید پوشک و شیرخشک اینا بگیری. موندم بقیشو چیکار کنیم اینقدر زیاده لعنتی
بعد از دنیا اومدن کودک
طرح یسنا برای باردارهاست که دهکهای ۱ و ۲ رو فکر کنند میدن.اون یکی برای بعد از به دنیا اومدن بچه است
به زنان باردار نه
به مادرانی که بچه زیر ۲ سال دارن
پول نمیدن
اعتبار خرید شیر خشک و پوشکش و ......
بله داره
فک نکنم خرجپوشکشونم بشه حتی
هنر میکنن دوتومن میدن🚶🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.