میگم ۲ میلیون به زنان باردار میدن صحت داره ؟ کسی هست از شما که میگیره

۹ پاسخ

دو تمن پوله اخه یه پوشک یه تومنه یه وقت تو زحمت نیوفتن😏

الان دوقلو بارداریم براهرکدومشون دو تومن میدن بعد دنیااومدن؟

ازسال ۴۰۵ ب بعد هرکی ب دنیا بیاد میدن

وقتی به دنیا بیان با کارت امید مادر میدن. دو میلیون فکر کنم در قالب کالابرگه. نقد نیست. باید پوشک و شیرخشک اینا بگیری. موندم بقیشو چیکار کنیم اینقدر زیاده لعنتی

بعد از دنیا اومدن کودک

طرح یسنا برای باردارهاست که دهکهای ۱ و ۲ رو فکر کنند میدن.اون یکی برای بعد از به دنیا اومدن بچه است

به زنان باردار نه
به مادرانی که بچه زیر ۲ سال دارن
پول نمیدن
اعتبار خرید شیر خشک و پوشکش و ......

بله داره

فک نکنم خرج‌پوشکشونم بشه حتی
هنر میکنن دوتومن میدن🚶🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق روزهای ابتدایی تولد