۲۸ پاسخ

یکبار برای همیشه
بستگی به بدن طرف داره

سزارین

سزاریننننن

سزارین

سزارین

سزارین

من تجربه ندارم اما دلیلم برای سزارین کردن اینه که اولا تحمل درد ندارم دوما منکه همون بخیرو میخورم حالا چه از پایین چه از بالا پس از بالا بخورم بهتره😅

هر کی هر زایمانی کرده میگه همون خوبه😂
ولی طبق چیزایی که می‌دونم هر دوتا عوارض داره.
طبیعی : درد وحشتناک حین زایمان برای کسانی که آستانه دردشون پایینه ، برش میخوری و بخیه می‌زنن ، احتمال افتادگی مثانه و هموروئید و شقاق و بواسیر در آینده خیلی زیاده ، بد شکلی و گشادی واژن
سزارین : احتمال عفونت جای بخیه ها ، و بستگی به دکترت داره اگه خوب و ماهر نباشه زود نمیتونی سرپا شی و دوران نقاهت طولانی میشه ، تا سه تا بچه بیشتر نمیتونی بیاری و اگه چهارمی رو سزارین کنی خیلی عوارض داره ، احتمال انسداد روده

کمتر کسی تجربه دوتاشم داره اون فقط میتونه نظر بده
ما خانوادگی سزارین بودیم هم خانواده خودم هم شوهرم من خودمم از سزارین راضی بودم

من انتخابم تا ابد سزارینه

برای ابد شرایط همه یکسان نیست!!!!!

طبیعیییی

قطعا طبیعی

سزارین

واقعا اگر دردش اوکی بشه طبیعی😍
اگه بدونی بعد زایمان چه حس لذت بخشی خواهید داشت هزاران بار طبیعی رو انتخاب میکردی

یک بار برای همیشه طبیعی میگن من ک تجربه نداشتم ولی میگن😂

من انتخابم سزارین

سزارینننننن

دوتا دخملم طبیعی بود این بار دکتر گفت صد درصد سزارین بخاطر دوقلو هستن

من ۱ساعت کلن طول کشید زایمانم بعدشم فوری سرپا شدم

طبیعی

وایسا زایدم میگم🥲😂

باتوجه ب زایمان طبیعی قبلم امیدوارم این یکی سزارین بشم

یکبار برای همیشه قطعا سزارین

سزارین

وایسا ۵ ماه دیگ میگم🚶🏼‍♀️😂

این سوال هیچ وقت جواب قطعی نداره عزیزم
نمیشه یکبار برا همیشه پرسیدش😂

هرچی پیش بیاد 🤣

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهـدیـارم🥹💙 مامان مهـدیـارم🥹💙 هفته سی‌ودوم بارداری