بی تجربه از هردو.
سزارین تا ابد😂
چون یبار رفتم زایشگاه دیدم چخبره😅اصلنم گول اینهایی ک میگن دردش یلحظس رو نمیخورم😂
بچه اولم مجبور شدم طبیعی زایمان کردم که تجربه بدی بود 🤕🤕حالا سر این یکی نمیدونم چطور دکتر متقاعد کنم که سزارینم کنه
همون جلسه اول رفتم پیش دکتر گفتم من سزارین میخام دکتر گفت طبیعی بهتره ......حالا نمیدونم چه غلطی کنم 😭
با این قیمتا طبیعی😂ولی خودم قطعا سزارین چون دومیم😕
تجربه هردوشو دارم هم طبیعی زاییدم خوب بود هم سز فقط سز بعدش دیگه باید کمکی داشته باشی ولی طبیعی نه
صد در صد سزارین
طبیعی
طبیعی
سزارین
سزارین
طبیعی
برای دومین بار طبیعی
طبیعی
سزارین
سزاریین
سزارین اجباری
طبیعی
سزارین
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.