سلام خانوما ازتجربه واکسن ۶ماهگی بگیدلطفا

۶ پاسخ

مث دوتا قبلی خوب بود

سبک بود گلم فقط تبشو کنترل کن
بی حالیم که طبیعیه
هیچی اندازه۴ماهگی دق نداد منو
برا۶فقط همونشب تب کرد شب بعدش خوب خوب شد
دخترمن استا هم نمیخوره کلا
فقط۶ساعتی شیاف میزاشتم براش بین این۶ساعت فقط پاشویه و دستمال مرطدب میکشیدم رو پیشونیش

وایییی کامنتارو میخونم میترسم 😐😂

٤ ساعت اول همه چي عادي بود بعدش تب و گريه و بي قراري شروع شد

خ سخت بود

سبك بود نگران نباش عزيزم

سوال های مرتبط

مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۷ ماهگی
مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی