مث دوتا قبلی خوب بود
سبک بود گلم فقط تبشو کنترل کن
بی حالیم که طبیعیه
هیچی اندازه۴ماهگی دق نداد منو
برا۶فقط همونشب تب کرد شب بعدش خوب خوب شد
دخترمن استا هم نمیخوره کلا
فقط۶ساعتی شیاف میزاشتم براش بین این۶ساعت فقط پاشویه و دستمال مرطدب میکشیدم رو پیشونیش
وایییی کامنتارو میخونم میترسم 😐😂
٤ ساعت اول همه چي عادي بود بعدش تب و گريه و بي قراري شروع شد
خ سخت بود
سبك بود نگران نباش عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.