۱۲ پاسخ

دکتر دختر من بهم گفت بچه خودش باید تصمیم بگیره که چقدر غذا بخوره، نه مامانش
باید زیاد درست کرد، تا یه مقداری باقی بمونه و بچه خودش دیگه غذا رو پس بزنه

یه کوچولو بیشتر کن چون الان بالای یکساله تحرکش زیاده. بعد تعداد وعده هاشو زیادتر کن و قاشق و کاسه رو بده دستش وقتی تموم شد. بچه منم همین کارو میکرد

نه عزیزم هر چقدر میخاد بده بهش خودش سیر که بشه نمیخوره دیگه

بچه من معمولا ده دوازده قاشق یا بیشتر میخوره، مگر وقتایی که حالش خوب نیست. سه قاشق اصلا غذا حساب نمیشه برای این سن، گرسنه میمونن!

چی هست ؟ فرنیه ؟

بده بخوزه

چند قاشق غذاخوریه؟۳ قاشق کمه حداقل ۶ قاشق بده و هر دوساعتم بهش بده یچیزی

هنور میکس میدی؟

ظرف و قاشق‌ بده دستش شاید میخواد باهاشون بازی کنه

اره عزیزم

چیه

چند قاشق میخوره ؟

سوال های مرتبط