نظرتون راجب پوشک هانیز چیه؟

۹ پاسخ

من برای پسرم از پنج ماهگی میبستم ولی جدیدا بهش حساس شده ولی همه چیش عالی بود

از مولفیکس بهتره ولی شورتی مای بی بی از هانیز بهتره

توی پا میگن خیلی جموجوره جوری ک فهمیده نمیشه ولی جذبش ضعیفه

هانیز عالیه من ازمولفیکس ومای بیبی هم استفاده کردم ولی ازهانیز بیشترراضیم

بهتر از مای بی بی هست از لحاظ سایز مثلا چهار هانیز انگاری پنج مای بی بی هست

عالیه من راضیم

پوشک هانیز پهناش کمتره ، طولش بیشتره .
مای بی بی طولش کمتره پهناش بیشتر.

دیگه بستگی به نی نی خودت داره من هانیز برا پسرم میبستم بهتر از مای بی بی بود، مای بی بی نشتی پی پی داره .

خیلی نرم و جذب بالا داره

من میگم عالیه از زمانی دنیا امد میبستم براش

سوال های مرتبط

مامان هانا💕👼🏻 مامان هانا💕👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان جوجه پنبه ای مامان جوجه پنبه ای ۱۶ ماهگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان دوقلوها🪺🌱 مامان دوقلوها🪺🌱 ۱ سالگی
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی