بعد از کشیدن بخیه مراقبت خاصی لازمه ؟

۳ پاسخ

من ک امروز ۲۰ سز شدم هنوز شکمم دردمیکنه شما چی

قرصاتو به موقع بخور و وسایل سنگین بلند نکن هر دو روز در میون هم بشوری با شامپو و بچه و سشوار خشک کنی خیلی خوبه

نه دیگه

سوال های مرتبط