۳ پاسخ

اره
یکی اقواممون ۱۸روزش بود بخیه هم کشیده بود، باز پاره شد
تا ۴۰روز چیز سنگین بر ندار فقط

دکترم گف دیگه مراقبت نمیخواد من حتی بعدش دخترمو ک ۱۱کیلوعه هم بغل میکردم گفت اشکال نداره

اره سعی کن تا ۴۰ روز از خودت مراقبت کنی

سوال های مرتبط