از این قرص استفاد کردیم خبه ؟
#پوشک #شیر خشک

تصویر
۷ پاسخ

من نخوردم ولی میدونم باید از روز پنجم پریودت بخوری تا بسته تموم شه بعد که تموم شد صبر کنی پریود شی بار دوباره بخوری
ولی این مدل میگن اون قرص سفیدا رو باید تو پریودی بخوری کلا قطع نمیشه اینا

بله خوبه من استفاده کردم ۳۰روز پری نمیشی بعد۵روز دوباره مصرف میکنی ولی خیلی ها باهاش مشکل دارند

من خوردم میخاستم بمیرم از معده درد اصلا خوب نبود برام

ریزش مو میارن😬همون ال دی یا تری فازیک بهتره

اره خوبه

با این قرص کیستمم افتاد

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی🐣💕 مامان سفید برفی🐣💕 ۱ سالگی