۱۲ پاسخ

از قبل حامله شدن سوال میپرسن چرا حامله نمیشی کی میخوای بچه بیاری
حامله بشی هزار تا حرف دیگه دارن برا گفتن
زایمان کنی بازم حرف میگن
بچه غذا بخوره میگن لاغره
ماشاالله مردم بیکارن با دهن باز و دخالت بیجا
عزیزم شکم داشتن یا نداشتن هیچ ربطی ندارد به وزن بچه
و بچه 3ماه آخر وزن میگیره

واقعا واسه این حرفا ناراحت میشید ؟ من ک اصلا مهم نیس کسی چیزی بگه .

من مادرشوهرم گیر داده خوراکت فلانه بچت لاغر بدنیا میاد مثل بچه فلانی 🫤 چه ربطی دارههههه اون به عموش رفته وا

من یکی بهم میگه شکم نداری خوشحال میشم😂😂😂اخه واسم مهم نیست مهمه اینه وزن بچم اوکیه باقیش چربی میشه واسه خودم و سخت میشه بعد برگردم به وزن قبل

تپ چرا انقد برات مهمه حرف دبگران حالا

منم چاقم شکمم دارم ولی بزرگ شدن بچه تاثیری روش نذاشته سر بارداری دخترم از ماه پنجم و ششم شکمم اومد بالا

من یه سره بهم میگن شکم نداری ک میگم ژنم خوبه خپل نمیشم😝

به منم میگن ول کن اصلا برات مهم نباشه من با خنده‌رد میکنم میگم اره🙊

منم اونجوریم خودمم لاغرم شکمم ندارم ولی انقد حالم بده خدا می‌دونه هیچی نمیتونم بخورم بچه وزن نمیگیره که

چه ربطی داره الان که شکم درنمیاد از 20هفته به بعد درمیاد کم کم
بگو اتفاقا عالی که هیکلم عالی میمونه مثل شما گوریل نمیشم

اصلا ربط نداره ب وزن بچه

عزیزم اهمیت نده این مردم خدارو هم قضاوت میکنن

سوال های مرتبط