۲۷ پاسخ

طوری نیس بزار بگن
همین ادمایی ک الان بهت میگن اصن شکم نداری
همونا فردای زایمان میان میگن واااااااااییییی شکمت هنوزم بزرگه ک انگار یکی دیگ ام توشه در نیوردن 😑

کیفیت بالا قیمت عمده ♥️🤌🏽
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

ای ننه اتفاقا از 6کیلومتریم معلوم از شکمت ک بچه پسر وزن بچه هم ربطی ب شکم نداره یه ورت بگیر کونتو ویشگون بگیر چشم نزنن 😂

شکمت اصلا کوچیک نیست فقط پهن هست نه جلو

برا منم همینقدره

شکم منم زیاد دید نداره مث شما هرکی میبینه میگه چرا شکمت اصلا بالانمیاد
تازه یکی بهم گف خداکنه بچت وزن داشته باشه
غربالگری دومم رفتم وزنش عالی بود

منم شکم ندارم همونیه که از قبل بوده

من هنوزم شکم ندارم غصه نخور حرفای بقیه هم ول کن

من چون شکم داشتم از قبل و همیشه هم لباسای گشاد می‌پوشیدم هنوز کسی خبر نداره که حاملم و خواسته باشن بگن اوه چه شکمت بزرگه کوچیکه
همیشه مردم حرفشونو میزنن حالا هر طور شده اصلأ خودتو درگیر نکن عزیزم

اتفاقا کلاس بزار واسشون خیلی خوبه مرتبی چیه چاق و خپل بشی همینطوری خیلی هم شانس آوردی. هیکلت دوباره مث اولش میشه

نعمتیه شکم کوچیک من سر بچه دومم خیلی کوچیک بود هرکی میدی میگفت بچت چه ریزه
اتفاقا خیلی درشت بود بچه

چیه از همین الان شکم دربیاری عالیه شکمت

من الان شکمم اندازه توعه منم بهم میگن نداری
با لباس بیرونی معلوم نمیشه

اوخودوووو خوبه ک مامانی
شکم بزرگ نداشته باشی بهتره ک
تازشم از زیر نافت قشنگ برجستگی شکمت معلومه😍😍😍
اوووخییی مبارکت باشه

هنوز زوده من همچنان شکم ندارم🥹

خب شکمت برای ۱۸ هفته خوبه دیگه.مگه قرار چقدر باشه؟بدن هر کسی با اون یکی فرق داره

بمن هم میگن گلم مهم نیس 😁

منم اینطوریم😂🫣
ولی دوست دارم شکمم کوچیکه😁

من خودم چاقم،دوقلو هم. هست،ولی هنوز معلوم نیست بازم، چه با لباس چه لخت معلوم نیست حاملم

من شکمم دقیق مثل توعه 6ماه هستم ولی 9کیلو کم کردم 1کیلو تازع اضاف کردم

سلام 🫶🏼🥰🙃

میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم

کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا

💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚

پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید


ایدی کانال روبیکا @nini_heed44

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳


❌❌❌


چون دیگه تمدید نمیشه 😬

آخ ننه 😅
تو که واقعا شکم نداری
مم شکمم از تو بزرگ تره🤣

منم‌ شکمم با لباس معلوم نمیشه تازه بارداری دوممه

اگ از الان شکم بیاری که سه چهار ماه دیگ بیچاره ای 🤐

بچت چیه؟

اخه الان چه شکمی
بلاگره مهسا ۵کیلو اضافه کرد ۹ماه بارداری😅
به شکم نیست ک مهم وزن بچه اس

ولشون کن

قدتون بلنده؟

سوال های مرتبط