مثه من
سر بچه اولمم شكمم زياد بزرگ نبود يعني تو چشم نبود بچم ٣ كيلو و ١٠٠ بدنبا اومد الانم ك تازه ٤ ماهم تموم شده ميرم بيرون كسي منوجه نميشه
حساس نباش وقتي خودت ميدوني چي ب چيه
اينام ك شكماشون بزرگه بيشترش چربيه و نفخ
توروخدا به حرف های مفت جماعت اهمیت نده و از این دوران فقط لذت ببر 🩷
عزیزم من اصلا شکم ندارم بهم نمیخوره باردارم برا بچه اولمم همینطور بود بچه هام داخل پهلووون
من ۷ماهه شدم شکمم در اومد
والا بنظرم خوبه که شکمت کوچیکه و خیلی بزرگ نشده.من واقعا دوست دارم تا آخرین ماه شکمم خیلی بزرگ نشه چون کمردرد و سنگینی و محدودیت حرکتی که میده خیلی اذیت کننده تره
ب منم میگن ولی 99کیلو شدم ینی خودم92.90کیلو بودم قبل بارداری ولی کسی باورش نمیشد اینقد وزن داشتم حتی الانم دکتر وزنم دید کلی حرف زد باور نمیکرد چاق میشم ولی شیکمم گنده گنده نیست..
از این حرفا زیاده توجه نکن،من از اول وزن کم کردم و شکمم ندارم اون روز یکی منو دیده تلفنی به یکی دیگه داشت میگفت اره چاق شده شکمش ام بزرگ شده🤷🏼♀️
حالا من برم نمودار وزنمو که از روز اول ثبت کردم بیارم به این نشون بدم که چاق نشدم لاغرم شدم
ول کن هرکی هرچی گفت لخند بزن بگو شما درست میگی
اتفاقا مادر بزرگم میگفت از شکم کوچیک بچه ی بزرگ در میاد
تو شکم بزرگ بچه کوچیک میشه
من خودم شکم اولم کوچیک بود دخترم ۳ کیلو و ۵۰۰ به دنیا اومد همه تعجب کردن
به من ک هنوز میگن
بیخیال اهمیت نده بهشون
وزن و رشد بچه تو سونو مشخص میشه ن از رو شکم
جاری من خیلی لاغر بود از اول دوتا بچه داره تا ماه اخر اصلا معلومنمیشد شکمش
هرکی یه جوره بدنش حرفارو جدی نگیر
به منم میگن و اصلا مهم نیست، مردم اظهار نظر زیاد میکنن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.