خب منم زاییدم 😀😎
#نوزاد
#فرزند پروری
#شیر خشک

۱۳ پاسخ

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم 😍

بسلامتی انشالله خوش قدم باشه❤️

مبارکه ایشالله با دلخوش بزرگش کنی 🌟

مبارکه عزیزم
منم زایمان زودرس ام
سزارین نمی‌کنند میگن طبیعی میشه خیلی میترسم یه جیزایی بگو دلم آروم بگیره تروخدا😭😭😭

بسلامتی

مبارکه ، خدا قوت

مبارکه گلم

مباااارکه😍😍😍سخت بود؟

مبارکه عزیزم

مبارک باشه🌹

وای مبارکه خوش،بحالت 🥺من هنوز نزاییدم

مبارکه سزارین یاطبیعی

مبارکه عزیزم بسلامتی🥺😍

سوال های مرتبط