۸ پاسخ

تا ۴۰ روز نباید داشته باشی
من دو هفته بعد رابطه داشتم ولی دهانه رحمم درد میکرد و ۶ ماه بعد باردار شدم

تا بعد از پریود ک یک ماه میشد

گفتن۳ماه هم باید جلوگیری کنی
ولی فرق داره به دوستم گفتم ۶ماه باردار نشو

بمن گفتن تا دوهفته نداشته باش

من بیست روز بعد کورتاژ رابطه داشتم...بعد سه ماه جلوگیری اقدام کردم

کورتاژ مدت نزدیکی رو نمیدونم ولی کم کمش 3 ماه باید پیشگیری کرد تا رحم به حالت عادی برگرده

سلام قشنگم فک کنم میگن تا شش ماه باید جلوگیری بشه عزیزم درست اطلاعی ندارم 🙏🙏

من پارسال اول فروردین کورتاژ شدم تا پریودی و پاکی نزدیکی نداشتم یه سقط بسيار بد و دشوار

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری