۳ پاسخ

ب من گفت بعدسه ماه..

سه ماه

من برج ۱کورتاز داشتم برج ۴منتظر پریودی بودم ناخواسته بارداربودم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو 🧸✨ مامان علی کوچولو 🧸✨ هفته هفدهم بارداری