نه سردیه
من از اول خوردم
سردیه نخوری آ
من زیاد میخورم
نه سرده
زایمان اولم ۱۰ سال پیش بوده
من فردا زایمان دارم کلن یادمرفته چی بخورم چینخورم خخخخخ
نه....لبنیات نمیخوریم تا چهل روز
فقط بستنی خوردم چند بار
دوغم نخوری باد داره
شیر بخور دارچینم بزن داخلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.