اونایی که تازه زایمان کردین ماست میخورین؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

نه سردیه

من از اول خوردم

سردیه نخوری آ

من زیاد میخورم

نه سرده

زایمان اولم ۱۰ سال پیش بوده

من فردا زایمان دارم کلن یادم‌رفته چی بخورم چی‌نخورم خخخخخ

نه....لبنیات نمیخوریم تا چهل روز
فقط بستنی خوردم چند بار

دوغم نخوری باد داره

شیر بخور دارچینم بزن داخلش

سوال های مرتبط

مامان امیر و ضحیٰ مامان امیر و ضحیٰ روزهای ابتدایی تولد