۵ پاسخ

من ک تا ب این لحظه همهههه چی خوردم

دکتر گفت همه چی بخور فقط سیر و پیاز خام نخور. ولی هندونه و شیر و ماست و زیاد میوه نمیخورم

من همه چیز می خورم ولی سعی می کنم زیاده روی نکنم
مثلآ حبوبات کم و خیس خورده
یا سردی مثل هندوانه و شیر بعدش عرق نعنا یا خرما می خورم

جوجه محلی کل غذا هام با روغن حیوانی درست میکردم چون میگن روغن های جامد سردینه هستن خرابه آب سرد به هیچ وجه نخور لبنیات هم نخور

همه چی بخور عزیزم دکتر ها هم همینو میگن بعضیا میگن بخاطر نفخ بچه فلان و بهمان رو نمیخوریم ولی دکترا میگن باید عادت کنه بچه مگر اینکه نسبت به چیزی آلرژی بده

سوال های مرتبط