مامانا بنظرتون اسم آیهان قشنگه؟

۷ پاسخ

آره خیلی

اره خیلی قشنگه
انشاالله بعد ها که خواستم دوباره بچه دار بشم
پسر شد اسمشو میذارم ایهان

بله عزیزم

بله خیلی اسم قشنگ اسم پسرمو گذاشتم من

خیلی تکراریه
من ندوس

به نظرم قشنگه منم خوشم میاد ولی میگن خیلی زیاد شده

خیلی زیاد شده خیلی

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۱ ماهگی
مامان 𝓐𝓶𝓲𝓻 𝓪𝓵𝓲 مامان 𝓐𝓶𝓲𝓻 𝓪𝓵𝓲 ۵ ماهگی