انگا بچم سرما خورده چیکار کنم🥲🥲😭

۳ پاسخ

سریع ببرش دکتر

اگه خرخر سینه س ‌و دیگه علایمی نداره سرما نخورده بخاطر رفلاکسه

فوری ببرش دکتز

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۱۵ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۴ ماهگی