ای خدا بچم سرما خورده 🥲😭 چیکار کنم کمک

۵ پاسخ

سینشو چرب کن و مرتب شیر بده شیر خودت

خودت همش اویشن بخور و هی بهش شیرخودتو بده

ببر دکتر
هر چی زودتر ببری بهتر

دختر من ۱ماهگی سرماخورد چرا بعید باشه
الانم دوباره خورده

عزیزم خیلی بعیده دو‌ماه اول سرماخوردگی
علائمش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان جانا🦋 مامان جانا🦋 ۱۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۵ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی
مامان شیرزاد مامان شیرزاد ۵ ماهگی