تا ۸ساعت ک دراز کشی دیگ همرا میاورد رو شکمم شیر میدادم بقیش نشستع
نشسته یه بالش پشت کمرم یکی دیگه میذارم بالاش واسه گردنم
یکی هم روی پام میذارم بچه رو میذارم روش که بیاد بالا
البته مراقب بخیههات باش که عرق نکنه
نشسته رو مبل میدادم روزای اول
الانم نشسته میدم
من شیاف میزاشتم دردی حس نمیکردم مینشستم رومبل یه بالشت زیر دستم شیر میدادم
نشسته
روزای اول زایمان واااقعا نشستن و شیر دادن سخته من بالش شیردهی خیلی کمکم کرد واقعا خوبه
نشسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.