خانما کسی هفته من دندون درست کرده یا کشیده؟؟؟

۳ پاسخ

من ۳۲ هفته عصب کشی کردم، حتما برو انجام بده واقعا درد دندون قابل تحمل نیست

فقط سه ماه دوم مجازی هستی عزیزم

من ترمیم کردم

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری