خانما توهفته من کسی دندون کشیده آخه ازدرددندون دارم میمیرم

۷ پاسخ

من 16 هفته کشیدم

برا من آبسه کرده سنگ شده😭

اره قطره دنتول همین عصمت عصاره میخکه

انجامش بده

تصویر

به دکترت بگو بعد برو دندون پزشکی

قطره دنتول و اموکسی سیسیلین استفاده کن

من پر و عصب کشی کردم جونم در اومده همچنان درد دارم میکشیدم خیلی بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد