۴ پاسخ

من چهار روز پیش دندون کشیدم از دکترمم پرسیدم گفت اشکال نداره

من تو ۲۱ هفته کشیدم دندون عقلمو با بیحسی مخصوص بارداری

من ۲۶ هفته عصب کشی کردم دکتر گفت سه ماه سوم بهتره

من ۲۴هفته کشیدم اره میشه ولی با نامه پزشکت

سوال های مرتبط

مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان مهبد مامان مهبد هفته سی‌وهشتم بارداری