۱۲ پاسخ

با اب خالی بدون هیچ شوینده ای بشور حتما خشک کن اب خالی هم بمونه اینجوری میشه
بعد پماد زینک بزن.
روزی سه بار یه روزه خوبه خوب میشه

عزیزم نگران نباش همین کارو که گفتم بکن یه به پزشک مراجعه کن باشه گلم

اوووخووودا،ان ان بزن

ای ننه همیشه پودر بزن نزار بمونه عرق سوز بشه

بمیرم طفلکی بهتره ببری دکتر

حتماًخیلی وقته تمیز نکردی، و اینکه باید با پنبه بشوری و پودر به گردنش بزنی همه جاشو تمیز کن با پنبه زیر بغل بچه باید تمیز کنی وقتی با پنبه شوستی با یک چیز نرم اروم خشک کن بعد پودر بزن و پودر توی دهن بچه نره گلم

سایدم حساسیت باشه چی بهش دادی یا خودت خوردی؟

بخاطر شیر و عرق سوز شدنه هرروز بشور یبار با آب خالی بقیه وقتها ام با دستمال نمدار تمیز کن خشک کن پودر بزن البته الان که سوخته کرم بزن

عرق سوز شده. حموم ببر. پماد سوختگی بزن یکم. سعی کن خنک باشه اون ناحیه خیلی عرق نکنه.اب دهنشو سریع پاک کن به زیر گلوش نرسه

وازلین زینک اکسید بیست درصد آیروکس بگیر بزن به گردنش

عرق سوز شده بشورید با ابو صابون خشک کنید قشنگ بعد زینک بزنین

اب دهن و عرق میریزه میسوزه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی