باهاش جاهای زیر زمینی رو میزنن
صداش کمه اما موجب زیاده درها و پنجرهذها میلرزه
یعنی از سنگ وسخره رد میشه زیر زمین منفجر میشه که من شنیدم خیلی صدا داره
بمب عمیق که میره تونلهای زیرزمینی روخراب میکنه …. صدای فوق مهیب…. شیرازو روزای اول چندین بار با سنگرشکن زد
میره اعماق زمین میشکافه میره پایین لامصب
شهرمارو زد صداش جوری بود انگاری کوچه پشتی رو زدن
چهار پنج کیلومتر دورتر از ما زدن صداش جوری بود فکر کردیم خونه بغلیه
خونه هم لرزید
خیلی بده
سنگر یعنی سنگ میشکنه صخره میشکنه دیگه چند متر پایین میره
وحشتناکه صداش
خیلی پایین میره مادر بمب ها هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.