۴ پاسخ

اره منم چند روز پیش اینجوری بودم فرداش بلند شدم دیدم بدتر شدم رفتم دکتر استامینوفن ساده داد، متاسفانه تو بارداری خیلی نمیشه دارو مصرف کرد باید با اب پرتقال و لیمو شیرین و شلغم و این چیزا خودمونو خوب کنیم، اب نمکم مدام قرقره کن و بینیتم با سرم شستشو ، شست و شو بده خدایی نکرده بدتر نشی

ویتامین س هم میتونی بخوری

استامینوفن ساده مشکلی نداره گلم

منم دیشب سرما خوردم دارم میمیرم از چشام اشک میاد همینجوری یدونه استامینوفن ساده ۵۰۰ ظهر خوردم دیگه جرعت ندارم چیزی بخورم گلومم انگار سنگه

سوال های مرتبط