واقعا بری دکتر هم فایده نداره
تو بارداری هیچیییییی دارو نمیدن
اسپری سدیم کلراید بگیر عزیزم بزن تو بینیت
دستگاه بخور اگر داری روشن کن
شربت دفین هیدرامین هم قرقره کن
منم این مشکل رو داشتم اما متأسفانه نمیشه کاریش کرد باهاش مدارا کن کم کم خودش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.