۲ پاسخ

واقعا بری دکتر هم فایده نداره
تو بارداری هیچیییییی دارو نمی‌دن
اسپری سدیم کلراید بگیر عزیزم بزن تو بینی‌ت
دستگاه بخور اگر داری روشن کن
شربت دفین هیدرامین هم قرقره کن

منم این مشکل رو داشتم اما متأسفانه نمیشه کاریش کرد باهاش مدارا کن کم کم خودش خوب میشه

سوال های مرتبط